The Nowhere Man
The Things We Carry
Haunted by his days as a mercenary, Lukas lives in the shadows, scraping together a living as a waste picker; after overhearing a cry for help while scavenging, he is thrust back into a world of violence he thought he'd left behind.
Lukas goes undercover to save a missing teenager from a deadly underground fighting ring, only to be reunited with a ghost from his past - a close army friend who isn't the man he used to be.
Betrayed and pushed to the edge, Lukas must summon every last ounce of his resolve to save a precious life.
A diamond-smuggling syndicate reveals the lies behind Lukas's past; uncovering betrayal by the men he trusted and fought beside, he realises his life was built on deception deeper than he imagined.
Trapped in a deadly setup, Lukas faces a showdown in an old salt mine; the lives of his loved ones are at stake.