The Other Mrs Jordan
The story of fraudster William Allen Jordan, who used manipulation, lies and bigamy, to defraud large sums of money, leaving victims all over the world.
Former US Marshal Tex pinpoints Mr Jordan's latest location uncovering a new set of crimes and a potential new victim. It is his hope that history will finally catch up with William Allen Jordan.