The Rehearsal
Nathan Fielder prepares ordinary people for life's biggest moments by rehearsing them in carefully crafted simulations with a legion of actors.
Scion
Nathan allows an Oregon woman to prepare for motherhood by simulating the experience of raising a child from zero to eighteen.
Gold Digger
While Angela continues to raise her `son', Nathan goes to new lengths to help a man prepare for a difficult conversation.
The aftermath of a birthday party causes Nathan to re-evaluate his entire project.