The Source
In 2005, in a French suburb, a drug bust shatters the network of a family of drug dealers. Driss, a brilliant student, is forced to take over the family business, setting off on a downward spiral. Facing him is William, an ambitious and idealistic young cop who will do everything in his power to stop him. Their relentless struggle will take them from the suburbs to the Ourika valley.
In a Paris suburb, Moussa Jebli, a cannabis trafficker, sees his shipment seized by the drug enforcement authorities. His whole family is swept up in his downfall, including his younger brother, Driss; William discovers the rules of the police game.