The Tetris Murders
In 1998, co-developer of the video game Tetris and his family are found brutally murdered in a Silicon Valley home. But something about this doesn’t sit right with detectives.
Falling Pieces
Police find a Russian family brutally murdered in a Silicon Valley home, a co-developer of the video game Tetris among them. Something doesn't sit right with detectives.
Determined to prove that Tetris co-developer Vladimir Pokhilko did not kill himself and his family, retired crime scene investigator Sandra Brown returns to the crime scene.