The Tinellis
Marcelo Tinelli opens the doors of his mansion to welcome his family and friends; he introduces them to his girlfriend, Milett, who's 30 years younger than him; it causes an emotional imbalance in the group before the wedding of his second daughter.
A Family Full of Illusions
Marcelo Tinelli takes a break from the intense schedule of his TV show to spend a few days with his family in Uruguay.
A Family Getting Confused
The conflict between Milett and Mimi destabilizes the whole family, and no one knows how to react.
Marcelo puts an end to the conflict between his girlfriend and Mimi and invites his friends to his traditional football match by the sea.
Marcelo is shocked by his daughters' statements about his relationship with Milett; the host decides to join Cande in a country afternoon plan; Tirri's birthday arrives to forget the awkward moments the family has gone through in the last few days.
Marcelo decides to confront Lolo about the importance of the Tinelli legacy in San Lorenzo; Cande fears that her younger sister struggles with an eating disorder.
Marcelo receives his first wife, Soledad Aquino, on his floor at Le Parc; Cande and Mica recall the worst scare of their life.