The Turpin 13
Delves into the story surrounding the Turpin family and the parents, David and Louise, who have been charged with keeping their children shackled and starved within the four walls of their own Perris, California, home.
The Turpin 13: Family Secrets Exposed
Soledad O'Brien investigates the mystery behind the perplexing story of the Turpin family, a Pentecostal couple accused of keeping most of their 13 children shackled and starved within the four walls of their California home.