Tiny Toons Looniversity: Spring Break
Babs, Buster and friends enrol at Acme Looniversity, the premier institution of higher hijinks learning.
Freshman Orientoontion
It's the first day of school at Acme Looniversity. Babs and Buster Bunny meet their new friends, Sweetie Bird, Hamton J. Pig, and Plucky Duck.
Give Pizza A Chance
Rivals Buster and Plucky decide to throw an epic pizza party and are shocked to find out they're getting along; Babs and Sweetie get into their first roommate disagreement.
Babs realises Acme Loo's school paper has closed so she starts a new one with her pal Sweetie; Plucky starts a gossipy tabloid to compete against them.
Buster and Sweetie join the Tooney Ball team during Electives Week; Babs and Plucky tackle the basics in Anvils 101, leaving Hamton on a journey to fix his indecisiveness.
Buster meets his nemesis, Montana Max, and must apply a new lesson from Bugs about drag.
It is prank week at Acme Loo, and the students attempt to out-prank their rivals at Aqua Loo.