The Billionaires Who Made Our World
A look beyond the hype and headlines for the real story of the billionaires of Silicon Valley, with first-hand accounts from their friends, family and colleagues.
The story of Mark Zuckerberg, the boy genius who changed the way we communicate forever, including the success Facebook has achieved and the criticism they have faced due to claims of profiting off misinformation and influencing elections.