Todd McFarlane's Spawn
Evil Intent
Peeved at the death of his three henchmen, mob boss Tony Twist sends a new trio to the alley. They soon return with a warning from Spawn: for Twist to stay away.
When a hired cyborg named Overkill engages Spawn in battle, Spawn is forced to steal some of Al Simmons' old weapons from a guarded CIA munitions compound.
Tony Twist sends an underling named Castellano to Rome to apologise for Overkill's death; Wanda goes to the park to meet Max, a private investigator.
Spawn is forced to intervene when a grenade-toting preacher takes a mute boy hostage and threatens to kill anyone who gets in his way.