Tojima Wants to Be a Kamen Rider
After their encounter with the real Shocker, Tojima meets someone who knows more about the evil organization.
Mitsuba's girlfriend, Yukarisu, transforms into a Shocker Combatant and attacks Yuriko!
Mitsuba's girlfriend, Yukarisu, is a member of Shocker; what will he do protect her from his brother, Ichiyo?