Tom and Jerry in New York
Tom and Jerry settle into their new digs at the Royal Gate Hotel and unleash mayhem across the Big Apple, inciting chaos uptown, downtown, and everywhere their manic escapades take them.
Put a Ring on It; Come Fly With Me; Bubble Gum Crisis; Mousequerade
Tom and Jerry storm a department store after dark, battle for a bag of gum balls and take care of a troublesome baby panda; Jerry befriends a pigeon.
Jerry helps an elephant escape from the museum; Tom and Jerry take kites to the park and disrupt street performers throughout the city; a pet chameleon disappears after breaking free at the hotel.
In an attempt to trick Tom out of food, Butch predicts the future; Jerry helps save a shoe repair shop; Tom is on a mission to keep Jerry away from the gift shop snack aisle and avoid the hotel's energetic new doorman.
Tom and Jerry mistake burglars' loot for a bag of donuts; Tom chases Jerry through a series of surreal billboards; Spike goes overboard trying to make up for manhandling Tom; aquatic mayhem ensues at the park.
Robot bellboys cause trouble; after Jerry sprays Tom with perfume, Tom becomes canine catnip; nightmares come true at a seaside amusement park after dark; Tom chases Jerry into a building marked for demolition.
A hotel VIP wants Tom groomed before babysitting her prized pet; Tom's good luck penny proves no match for a noisy cat and mouse on the loose in the library and park; Jerry helps Tom rival Butch in a snazzy musical fantasy.