Top Chef Masters
Masters Get Schooled
The first four competitors are introduced, and set the challenge of creating a creative and tasty dessert.
The Lost Supper
The chefs must prepare an amuse-bouche using ingredients from a vending machine, and create a meal inspired by Lost.
The chefs create dishes based on colour, and hit the streets of Los Angeles to prepare offal for passing pedestrians.
The chefs prepare an egg using one hand, and actor Neil Patrick Harris stops by to enjoy the culinary action.
The chefs re-create some classic junk-food and prepare a perfect three-course mini-meal. Plus, Jeff Lewis and Jenni Pulos stop by.
The chefs put their talents on display in a grocery store, and check out a mystery box that holds the ingredients to the elimination challenge meal.