Two Minute Tales
The Very Friendly Frog
The tale of a little princess who, along with the help of a friendly frog, discovers that friends are worth more than toys.
The Wishing Fish
The tale of a couple who learn to be careful what they wish for, with the assistance of a magical fish.
The tale of a little girl who learns from a bossy beast that there is a wrong time and a right time to be bossy.
The tale of a poor girl who discovers, with the help of her fairy goosemother, that dancing is for everyone.
The tale of a little girl who, with the help of a big bad wolf, learns to think for herself after relying on others.
The tale of a very little girl who learns, with the help of some even littler grown ups, to love the size she is.