Ultimate Rides
Host Danny Koker takes viewers under the hoods of some of the best and most unusual vehicles in the world.
An old '70s AMC Javelin gets a 1000-horsepower makeover; the Equus Bass 770 takes the best of American muscle and runs with it.
Takes a ride in Davey Hamilton's Ford pickup; an eight-wheeled custom truck; a Swiss automotive futurist builds a Porsche 911 that transforms into a pickup at the touch of a button.
Bob Chandler shows off his Bigfoot 5 monster truck; Jimmy Driver's creepy six-wheel monster is built out of an old hearse; a monster truck built out of an actual Peterbilt; Kevin King attempts to jump over a fire truck and two police cars.
Danny hits the runway with a road-legal limo built out of a Learjet; a one-off custom limo built for Donald Trump; cruising the Jersey shore in a one-off custom-built stretch Maserati.
A Swiss automotive futurist builds a sporty convertible that drives on land and can go underwater; Mark Bush takes the Porsche 914 and makes it an electric dream machine.