Unanchored
Best friends put their successful careers on hold to embark on an adventure to an exclusive floating festival in the Bahamas, embracing a culture of elaborate costumes, eccentric rules and hallowed traditions.
Bon Voyage
Nine friends embark on an epic three-week adventure in the Bahamas; Barrett and Danielle take their first trip as an official couple; the group adjust to Captain Jack, who runs a tight ship.
Danielle and Barrett celebrate a romantic milestone; Rachel decides it's time for the relationship talk with Albie; Max brings a woman back to the boat; a new person arrives in the Bahamas; Captain Jack mourns the loss of his best friend.
A tropical storm forces the crew to move the party from the boat to dry land, and a tell-all game threatens to reveal explosive secrets.
Still reeling from the revelation about Barrett and Rachel, the friends hit Tahiti Beach; Quenton spills secrets about Max's unconventional upbringing; Vanessa and Max finally confess their secret romance.
Captain Jack summons everyone to deal with the fallout of Vanessa and Rachel's fight. When Danielle states Rachel is not invited on future trips, Chelsi has a hard time writing off her old friend.