Unlimited Fafnir
Twenty-five years ago, the world suddenly changed when monsters called “Dragons” appeared; seeking to ravage the earth and find mates. Over time, superhuman girls possessing the powers of the dragons, called “D girls” were born. Yuu Mononobe is the only male “D” in existence and is forced to enroll at Midgar - an academy for D girls. At the academy, he accidentally runs into Iris, a delinquent D girl, and even reunites with this long lost sister, Mitsuki. Will Iris and Yuu be able to challenge the seven dragons that threaten to destroy the world?
Midgar of Ryuuen
The emergence of massive entities known as "Dragons" twenty-five years ago wreak havoc on human civilization while simultaneously granting their own powers to individuals who came to be known as "Ds."
White Leviathan
A Dragon, White Leviathan, attacks Midgar. Iris is in fear having learned that she is its target, and Mononobe Yuu comes to her side.
New students transfer to the academy. One is Tear, who has horns on her head. The other is Honoka, who wears glasses.