Vanderpump Rules Jax & Brittany Take Kentucky
Bartender, Jax Taylor, and southern girlfriend, Brittany Cartwright, leave the comforts of Southern California to head out to her family's Kentucky farm, where the ups and downs of country life test the unlikely couple.
Jax and Brittany visit her family on their Kentucky farm. While Brittany thrives there, Jax contends with aggressive farm animals, awkward sleeping arrangements and endless questions about marriage.
Brittany argues with Jax over his drunken exploits; Jax and Brittany take an ATV ride in the woods; Brittany shares a campfire with her father, who reveals he does not fully support her relationship with Jax.