Virtually In Love
Love and Secrets
Dre and Charlie have been dating for six months but have never met in person; when Charlie visits Dre in Alabama, she learns he's been hiding a secret about his Ex, but Charlie has been hiding a secret of her own.
Culture Smash
Maria makes a long trip to visit Iyanya in Brooklyn, after dating online for 7 months; Maria starts things off with a bang and invites Iyanya to some kinky sex.
Jamila meets Bobby for the first time after 5 years of dating online; Bobby must decide if he can be a dad to her special needs son.
Natiece, a college basketball star, has been dating Kansas for a year and a half, but they've never met in person; they both need to come clean about some big secrets.
Religious Natalie finally meets Morgan in Denver, and he sweeps her off her feet; trouble hits when Morgan heads to Natalie in Indiana, and it becomes clear that he hasn't been honest about himself.