War On Waste
Craig Reucassel returns for a 2nd series of the show that sparked action across the nation. Craig explores our reliance on single-use plastic items like plastic bottles and straws that damage our waterways and marine life.
Craig heads out into the field to find out just how much food is thrown out in a food court, explaining the role that restaurants, cafes and fast food places must take in reducing food waste.