Waste Cooking
In the second season David Gross is traveling from Denmark across Europe to Romania, his dumpster-kitchen always in tow to turn ‚garbage‘ into a culinary experience. David whips up creative meals aimed at fighting waste, our consumption-driven society, and questions which recipes for cooking and living make sense in times of crisis.