Weirdest Bestest Truest
Siblings Kirby and Charlie share strange discoveries and fun facts from the world of "Weird but True!," as well as a behind-the-scenes look at the making of the series.
A Beekeeper's Life
Charlie and Kirby from "Weird But True!" take a bike ride to find out where bees live in Chicago, Illinois. Their adventure takes them straight to the queen bee!
Charlie and Kirby from 'Weird But True!' are flying high in this episode about planes. Their unique adventure takes them soaring above the Earth with Charlie in the pilot's seat.
What do the Vortex Thrower, the Hoop Glider, the Helicopter, and the Sky King have in common? They are all paper aeroplanes you can make yourself from the 'Weird But True!' fleet.
Charlie and Kirby don't always keep a straight face when creating skits for "Weird but True!"