What Will You Do, Ieyasu?
The young Ieyasu thought he would end his life as a hostage of the Imagawa clan, driven by the enthusiasm of Mikawa samurai, plunge into a turbulent time ruled by monsters. What awaits him is a dead or alive crisis.