White Album
Do you believe in long-plotted encounters?
Yuki stops by music star-turned-studio president, Eiji Ogata's home, after finishing shooting a TV shoot. At the same time, Touya is paid a surprise visit by his childhood friend, and college classmate, Haruka Kawashima. The two of them go for a walk together. Yuki finds Rina crying in Eiji's bedroom and wonders what's going on. The next day, two girls clad in poor disguises come to cafe Echoes where Touya is working. It turns out to be Rina and Yuki. Yuki leaves to go to work and Rina, alone at this point, writes a message for Touya on a napkin: "Can I have your phone number?"
Saturday, thanks to Rina's intervention, Touya and Yuki are able to go on their first date in a long time. They decide to go to their old high school, Harugasaki High. There, Yuki will reveal half of her secret. Early that morning, Rina tells Touya that the time and place of the date have changed, in an attempt to have time with him for herself. But Touya accidentally messes up the time and place that Rina designated. While waiting anxiously for Yuki, Touya meets a senior at Hotarugaki High, Mana Mizuki. Touya finds himself at a loss due to her strong and free-willed manner. The two of them head for Hotarugaki High, but...
The next day, Yuki's manager, Yayoi Shinozuka, is waiting for Touya. She tells him that their thoughtless actions are perfect bait for celebrity gossip magazines. Yayoi tells him of a trap that Rina once fell into, and subtly hints that he should break up with Yuki. That evening, Yayoi suddenly visits Touya at his home, and unable to refuse her request, he finds himself going out with her. On the way back in the car, she steals a kiss from him. Touya flees from her back to his room, and there he sees the script that Misaki wrote for the drama club's school fair play. As he flips through the pages, his phone rings...