Wicked Tuna
In Gloucester, Massachusetts, a group of fisherman specialise in catching the elusive bluefin tuna and the pressure on them mounts as tuna populations dwindle.
Payback's a Fish
Bill and Ralph team up to send Dave in the wrong direction as payback for the wild goose chase he sent Bill on the previous week.
Tuna.com continues its winning streak, catching two fish in one day while the rest of the fleet struggles to even find a spot to fish in between the flocks of googans-the weekend recreational boaters who seem to make every bite go wrong. Desperate for a catch, Bill of Bounty Hunter starts doing some sleuthing, trying to crack Dave's code in search of the secret that will bring him the fish-and the money.
Marciano battles the elements as he attempts to hook an enormous blue fin, but an intense storm slams into the shores of Massachusetts, leading to boat trouble.