Witchy PreCure!
A Miracle, Magical Encounter! The Birth Of The Magical Pretty Cure!
Mirai Asahina a 13-year-old girl, is in her second year of middle school; Mirai witnesses a wizard girl, Riko, on a magic broom falling from the sky; Mirai wants to help Riko, who is hungry.
Mirai decides to attend the magic school to study about magic during her spring vacation. She rides a magic carpet with Riko and Mofurun to the magic mall to buy magical items. Meanwhile, the Linkle Stones are robbed by something like a spider’s thread!
Mirai's second lesson is to boil a magic kettle and make tea on a cold island; Mirai and the other students manage to successfully boil their magic kettles; Riko couldn't use her magic well and gets in a fight with Mirai.