X-Men '97
A band of mutants use their uncanny gifts to protect a world that hates and fears them; they're challenged like never before, forced to face a dangerous and unexpected new future.
Mutant Liberation Begins
When Magneto is forced by the UN to stand trial, a group of anti-mutant rioters test his resolve.
On her birthday, a nostalgic Jubilee is forced to relive the X-Men's greatest adventures when an entertainment system takes her inside a retro sixteen-bit video game.
As Genosha prepares to join the UN, selected members of the team head to the island to become honorary members. Back at the mansion, a behind-the-scenes press event threatens to hang out the X-Men's dirty laundry.
Storm is forced to face her worst fears in order to free herself and regain her powers.