A familia
T1, E1: España acode a Alemaña inmersa en incógnitas. Polo menos, desde fóra. Para algúns xogadores, como Rodri ou Carvajal, o curso foi extenuante. Hai futbolistas importantes como Unai, Dani Olmo ou Pedri, minguados polas lesións. Os máis novos, Lamine Yamal ou Nico Williams, xeran dúbidas pola súa falta de experiencia e outros máis veteranos como Morata ou Laporte necesitan volver reivindicarse.