Jane The Virgin Chapter Seventy-Four
S4, E10: Jane and Rafael try to be friends which works great until Jane goes on a date. Petra and Jane’s new partnership is off to a rocky start, but they both know they have to find a way to work together somehow. Rogelio is convinced he has Male postpartum Depression, which puts him at odds with with celebrity postpartum advocate River Fields. Meanwhile, Alba finally tells Jane why she turned down the marriage proposal, leaving Jane to help Alba in the romance department.