El gegant ja ve
T1, E2: Mentres continúa o seu proceso de recuperación, descubrimos facetas ata o de agora descoñecidas da súa vida persoal e empresarial apartadas dos terreos de xogo. Ao mesmo tempo, seguimos percorrendo a traxectoria deportiva de Courtois no Atlético de Madrid e no Chelsea ata a súa fichaxe polo Real Madrid en 2018. Unha fichaxe que o cambiará todo.