S1, E1: In 1979, Michael Levine, an undercover agent for the U.S. Drug Enforcement Administration, is tasked to stop the distribution of the new drug cocaine; drug lord Roberto Suárez and Nazi war criminal Klaus Barbie plan a coup in Bolivia.