S1, E2: Follow the case of Randy Herman Jr., a Florida man accused of a murder he says he committed while sleepwalking. Mixed with interviews with parasomnia and sleep experts who explain the science of sleepwalking. Learn of the friendship between Brooke Preston and Randy Herman Jr. which eventually led to her death.