S1, E4: Guga begins 2001 as the favorite to win Roland Garros. He breezes through the first three rounds, but in the fourth, he almost loses to Michael Russell, from the US, who gets a match point that almost gives him the victory. Guga feels lost but manages to reverse the result. Celebrating his win, Guga draws a heart on the ground with his racket, symbolizing just how much he’s got riding on the tournament. He reaches the final as the absolute favorite, having had the best year of his career. In the final, he faces Alex Corretja and although he loses the first set, a mistake from Corretja enables Guga to break his service in the second set, leading him to win Roland Garros for the third time. With contagious joy, he repeats the drawing of the heart on the court and lies down on it.