John Mulaney / Lil Nas X
S1, E3: Elmo and his guest, comedian John Mulaney, have a race around the studio. Elmo then performs the Elmo song with his musical guest Lil Nas X. A flock of tourist sheep touring the studio occasionally interrupt the show.