S1, E2: Montevideo, Uruguay: The striker of the Uruguay national football team enjoys playing in his home country in the leadup to the World Cup. Eager for a new challenge, Luis Suárez checks in from his own sporting complex, where he reveals his regimen ahead of Qatar, and opens up about his return to local club Nacional and about the untold details about his departure from Barcelona.