S1, E3: A group of outcasts led by Sergio Berenbaum, a self-described aficionado of the paranormal, discover that a clue to communicating with extraterrestrial life may lie in some cabins near Mount Amboto. But when they arrive, they find that the owners of the cabins are even more out there than they are, and that aliens aren’t the only unidentified life forms lurking in the forest.