S1, E5: Brighton, England: Notwithstanding his young age, Moisés Caicedo has become a star of the Brighton football club and is garnering the attention of the Premier League’s biggest clubs. At his home, surrounded by his family, the pride of the Ecuador national team looks ahead to Qatar and his own ambitions for the World Cup.