Quererlo todo Capítulo 6
S1, E6: Leonel devises a plan to prevent his ranch from being ruined. Tirso asks Aaron to sell him his house. Aaron accuses Tirso of having killed his sister. Valeria is happy to know that Mateo has improved his health.