S1, E6: Madrid, Spain: With the easygoing spirit that he’s known for, Argentine midfielder Rodrigo De Paul opens the doors to his home for a one-on-one interview. The motor of the Argentine national team spares no details as he talks about the team’s cohesion, his friends and what he enjoys most.