Elfen Lied Vernichtung: Wipe Out
S1, E2: Kohta finds Nyu at the beach where Bandoh, a member of the SAT, and his partner are scouting; Nyu is discovered by the SAT and becomes Lucy; Yuka finds Kohta and takes him to the hospital.