¡Vivan Los Niños! Capítulo 56
S1, E56: Mr. Robles tries to convince Miss Lupita to work in his company, but she declines out of love for her students. Angel creates a plan to help Miss Lupita financially. Simoneta refers very rudely about Lucas's father due to his job.