Bem-Vinda, Violeta!
Eager to write her next novel, “Violeta”, Ana joins a well-known literary laboratory in the Andes Mountain Range. There she meets Holden, a charismatic leader and creator of a method in which artists abandon their own lives to live as their characters. Captivated by her artistic investigation, Ana dives deep into the method and starts living as Violeta, until her fiction gets out of control.