Anything for a Pop Star 2
"Anything for a Pop Star 2" follows three friends who live in Resende in the interior of Rio de Janeiro, as they plan a trip to celebrate their fifteen years of friendship and attend the final show of a big pop star's tour. This pop star studied with them during their teenage years and is now the most famous young singer in Brazil.