Los misterios de Laura
Laura Lebrel manages to be a wife, homemaker and a police inspector. Her work is not based on scientific evidence, or psychological analysis, her weapons are intuition and instinct.
A man ends up dead in a posh house after meeting his lover, who escapes the property in fear; Laura and the police must find her and arrest her.
Laura loses her vision for a few hours in a domestic accident; while in recovery, she eavesdrops on someone planning to commit a murder.