The Nazi Cartel
Three-part documentary that follows how in 1980, a notorious Nazi and a Narco worked together to overthrow the Bolivian government and establish the first cocaine state, paving the way for Pablo Escobar and the drug cartels of today.
After Suarez’s associates are released, Levine learns that the kingpin is working alongside a notorious Nazi war criminal.
After the coup, with his allies in the government, Roberto Suarez's goal of turning Bolivia into a narco state is within reach.