Long Live Cinema! A History of the São Paulo Film Festival
This four-part documentary series tells the exciting story of resilience of one of the most traditional cultural events in Latin America: the São Paulo Film Festival, which has screened films from all corners of the world since 1977.
Separated from MASP, Leon faces difficulties fighting censorship and finding funding, though he gains a companion in this battle.
Leon and Renata look to expand the reach of the Mostra, venturing into other realms, but Leon receives grave news.
Renata de Almeida mourns Leon's death and takes on the responsibility of sustaining the Mostra, which must -once more- reinvent itself.