Lovely Dio / Cool Breeze / Crafty Clang / House Building
S1, E106: Kit (Toolkit Ball) and Glue (Glue Ball) want to build a house, but every time Sen (Wind Ball) comes and destroys everything. Music Balls are doing an ensemble, but Clang (Cymbals Ball) has very few parts to play.