Tierra de esperanza La oportunidad perfecta
S1, E3: Santos is jealous when he sees Maria Teresa in Marco's company. Marco closes a deal to smuggle works of art. Valentina asks Santos if he likes Maria Teresa. Clemente meets Regina and falls in love with her.