You Can't Fix A Lie
S1, E4: Olimpia (13) crashes the family van, but her brother Manuel takes the blame. In Colombia, Olimpia figures out how to ship cocaine to Spain by sea but needs money to pay the ship's captain. Her brother threatens to expose her if she doesn't involve him in the business, and her mother, who also knows the truth, won't promise silence. Meanwhile, Álex returns home, still affected by his psychotic break. After gaining Moreno's trust, Olimpia proposes becoming a direct partner to deal with the Italians. However, when a police raid makes her fear being caught, she confesses to Álex, who tells their father. Facing Ramón, Olimpia refuses to quit her work, and he disowns her. In Colombia, Moreno's enemies send a hitman to kill her.