Minha Noiva é de Matar
Orlando will meet the family of his girlfriend, Diana Liviatani. Because of his insecure, awkward and embarrassing personality, Orlando insists that his best friend Biagio accompany him. But the social distance between the two friends and family is evident from the start, as the Liviatani have been part of the upper-class business class for generations. Distracted by so many misadventures and personal problems, Orlando and Biagio do not realize that a scary secret is hidden behind the walls of the mansion.